Vi värnar om miljön och vill göra vad vi kan för att bidra till en hållbar framtid, av den anledningen skickar vi inte med en retursedel i våra försändelser utan tillhandahåller det på förfrågan.
Lampan erbjuder 365 dagars öppet köp. En retur kostar 69kr och dras automatiskt av på din återbetalning.
Kontakta oss via kontaktformuläret i det nedre högra hörnet med ditt ordernummer, samt information om hur många paket du ska returnera.
Vi kommer skicka en QR-kod till din mailadress, koden visar du upp från din mobil till personalen på ombudet. De scannar koden och skriver ut returfraktsedeln till dig direkt på plats. Paketet skickas åter med DHL.
Vid retur av flera paket kommer istället x antal returfraktsedlar skickas till din mailadress som du själv skriver ut och sätter på paketen.
När din retur har ankommit till vårt lager inspekterar vi produktens skick och registrerar produkten som returnerad. Återbetalning startas när din retur är registrerad och godkänd av vår lagerpersonal, i samband med det får du en bekräftelse via mail. Det tar därefter normalt 5-7 bankdagar innan du har pengarna på ditt konto. Återbetalning görs alltid till samma betalkort som användes när du slutförde ditt köp. Har du valt att betala med faktura så kommer Qliro ta kontakt med dig via mail inom 1-3 bankdagar för vidare information gällande återbetalningen. Är fakturan obetald så kommer ordervärdet strykas och endast returkostnaden och eventuella avgifter återstår att betala.
Om varan du har köpt inte fungerar, skadats i transporten eller har blivit defekt i produktion, kan du göra en reklamation enligt nedan. Kontakta oss via kontaktformuläret i det nedre högra hörnet.
Formuläret bör innehålla följande:
Observera att din reklamationsansökan kan komma att avslås om produkten inte uppfyller kraven för reklamation eller om anmälan inte görs inom skälig tid. Läs mer i våra köp- och leveransvillkor.
Produkten har blivit tillagd i varukorgen